10 Ekim 2016 Pazartesi

Uyku Getiren Dualar

Uyku Getiren Dualar

ruhumuz-hikaye
  • Peygamber Efendimizin Uyumadan Önce Ettiği Dua
  • 2 Gece, İstenilen Zamanda Uyanmak İçin Dua (sabah Namazına Uyanamayanlar)
  • 3 Bebeğin Uyuması İçin Dua

Peygamber Efendimizin Uyumadan Önce Ettiği Dua

peygamber sallalahu aleyhi ve sellem Efendimiz,uyumak istediği zaman sağ yanını üzerine yatar, sağ elini sağ yanağının altına koyar,sonrada şöyle dua ederdi;


“ALLAHIM!KENDİMİ SANA TESLİM ETTİM.İŞİMİ SANA HAVALE ETTİM YÜZÜMÜ SANA ÇEVİRDİM.RIZANI İSTEYEREK VE AZABINDAN KORKARAK SIRTIMI SANA DAYADIM.SANA SIĞINDIM SANA KARŞI YİNE SEN’DEN BAŞKA SIĞINAK YOKTUR.İNDİRDİĞİN KİTABA VE GÖNDERDİĞİN PEYGAMBER’E İNANDIM”

peygamber sallalahu aleyhi ve sellem Efendimiz,sahabeden birine şöyle demişti:

“EĞER BU DUAYI YAPIP YATTIĞIN GECE ÖLÜRSEN,İMAN ÜZERE ÖLÜRSÜN.BUNLAR YATMADAN ÖNCEKİ SON SÖZLERİN OLSUN”
Rabbim hepimize imanlı ölüm nasip etsin…

Gece, İstenilen Zamanda Uyanmak İçin Dua

(sabah Namazına Uyanamayanlar)

Ve iz cealnel beyte mesabeten lin nasi ve emna Vettehızu min mekami ibrahime müsalla Ve ahdina ila ibrahime ve ismaile en tahhira beytiye lit taifine akifine ver rukkeıs sücud.

Bebeğin Uyuması İçin Dua

Rasulullah (Sallallahu Aleyhi ve Sellem) torunları için şöyle dua ediyordu
أُعِيذُكُمَا بِكَلِمَاتِ اللهِ التَّامَّةِ مِنْ كُلِّ شَيْطَانٍ وَهَامَّةٍ وَمِنْ كُلِّ عَيْنٍ لاَمَّةٍ
Uizukuma Bi Kelimatillahi’t-Tammeti Min Kulli Şeytanin ve Hâmmetin ve Min Kulli Aynin Lâmmeh
ANLAMI: Allah sizi; şeytanların,zehirli mahlukların ve nazarı değen gözlerin şerrinden,eksiksiz kelamının yüzü suyu hürmetine korusun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder