10 Ekim 2016 Pazartesi

Rahatlama Duasi

 

Sıkıntı basıp uyuyamayan kimsenin okuyacağı dua.

en-guzel-dualar

Geceleri sıkıntıdan uyuyamayıp rûhu daralan ve uykusu kaçan
kimse bu duâyı okumalıdır. Allâh’ın izniyle uykusuzluğu 
gidecek ve gecesini rahat, sakin geçirip uyuyacaktır.
Sıkıntı basıp uyuyamayan kimsenin okuyacağı dua.
Allâhümme gâretin’nücûmü ve hedeetil’uyûnü ve ente Hayyün
Kayyûmün lâ te’huzüke sinetün ve lâ nevmün yâ Hayyü yâ 
Kayyûmü ehdi’ leylî vee min aynî.
Mânâsı: 
Allâh’ım! Yıldızlar battı, gözler uyudu. Sen Hayyu Kayyûm’sun.
Zât-ı Ecelli Âlânı uyuklama ve uyku tutmaz. Ey Hayyu Kayyûm
olan Allâh’ım, gecemi sâkinleştir, gözlerimi uyut. ”
Zeyd İbni Sâbit anlatıyor:
“Geceleri uyuyamadığımı Resûlullâh’a şikayet ettim. Resûlullâh
bana bu duâyı okumamı emretti. Du duâyı okudum ve Allâhü
Teâlâ benden uykusuzluğu giderdi. Ben de uykusuzluk 
ızdırâbından kurtuldum.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder